מעורב מהיר ליום הולדתי ה-80 / מנחם לס

זהו. אני בן 80. לא מרגיש כל הבדל.

NEXT.

הגענו מאוחר הביתה ואני מכניס 'מעורב' במהירות שיא!

1. דוראנט על ההצעה שהקאבס תעשה טרייד על לברון

ליל דיקי היה הראשון שיצא עם "הפיתרון לבעיית הקאבס": לעשות טרייד על לברון. הרעיון היה שאם לברון עוזב ממילא בעונה הבאה עבור כלום, אז למה לא לעשות עליו טרייד עתה, ולקבל עבורו מה שהם יוכלו? הראשון שהגיב היה קווין דוראנט שכתב בטוויטר שלו: "אתה לא עושה טרייד על LEGEND, לא משנה מה"

מצב הקאבס הוא בכי מר. מלבד חוזה קלדרון ודריק רוז לא קרה כל דבר טוב לקבוצה; רק דברים רעים. דייויד גריפין איננו, קיירי אירוינג רוצה לעזוב, ולברון לא פוצה פה ומצפצף מלבד לתקוף את דונלד טראמפ. אבל, כפי שתקראו עוד מעט, לברון ניפגש עם קיירי אירוינג בפלורידה.

 

2. שוב דוראנט: "זה הכסף שלי ואעשה איתו מה שאני רוצה"

קווין דוראנט סובב כמה ראשים לפני כחודש כשהוא הסכים לחתום עם הווריורס על חוזה נמוך בהרבה ממחירו בשוק.  מיד התנפלו עליו שהוא עושה זאת רק כדי להמשיך להיות ב'סופר טים'. ובכן, אתמול הוא אמר למראיינו שזאת בדיוק הסיבה: "כן. רציתי להמשיך לשחק בווריורס ולנסות להמשיך לקחת אליפויות (TheAthletic.com). אני בחור פיקח שרוצה להמשיך עם הדבר שיש לנו בווריורס. אני שמח שאנדרה (איגודלה) ושון (ליבינגסטון) וסטף (קרי) חתמו על חוזים הכי טובים שיכלו כי הם שחקנים ששיחקו מתחת לערכם, ועתה מגיעה להם כל פרוטה. הם הגיעו לנקודה שהם רצו לקבל מה שמגיע להם. אז אני לוקח צעד אחורה ונותן ל-CHIPS ליפול היכן שיפלו. כן, זאת היתה החלטה שלי. טים דנקן עשה זאת. דירק נוביצקי עשה זאת (מדובר על קיצוץ במשכורות, מ.ל). 'השלישייה של מיאמי' עשתה זאת. עכשיו אני עושה זאת. אני רוצה לעזור בהשגת עוד אליפויות לווריורס".

דוראנט ישתכר 25 מיליון בעונה הבאה. זה 9.5 מיליון פחות ממה שיכול היה להשתכר. רק שתבינו – זה 1.5 מיליון מתחת משכורתו בעונה הראשונה איתם. בעונה הבאה ישנה לו אופציה על 26.25 מיליון

הוא סיים באומרו;

"I wanted to keep the team together and I thought it was going to help the ownership bring all the guys back," Durant said. "And on top of that, it's my money. It's my decision. I can do what the hell I want with it."

3. סיפור ישן שהתפרסם היום

(היו ימים)

הם חוזרים להיות חברי קבוצה – כמובן אם מלו נשאר – אבל היום כריס ברוסרד, העיתונאי הידוע הכותב גם בספורטס אילוסטרייטד, סיפר שבעונת 2014 כרמלו אנטוני כמעט הלך מכות עם טים הרדאווי ג'וניור (Chris Broussard of ESPNNewYork.com.). מעשה שהיה כך היה:

במשחק הדרבי בין הניקס והנטס הכדור הגיע לכיוונו של כרמלו אנטוני ש-'קפץ-לא-קפץ' לעבר הכדור שנקטף בידי שחקן הנטס. טים הרדאוויי, בסערת המשחק, צעק לעבר מלו 'קח את הפאקן ריבאונד'. מלו הסתובב וצעק בחזרה – בתוספת כמה קללות – "אל מי אתה חושב שאתה מדבר?" בחדר ההלבשה מלו התקרב לעבר הרדאוויי אך חברי קבוצה הפרידו ביניהם.

לפי ברוסרד, רוב שחקני הניקס היו עם הרדאוויי, ושחקנים שביקשו להישאר בעילום שם התלוננו באוזניו שאנטוני "לא משחק משחק קבוצתי" , ושהוא-

That Anthony shoots too much and plays too little defense

באותו ראיון ברוסרד מגלה גם ששחקני הניקס שנאו את שיטת המשולשים שפיל ג'קסון הכריח אותם לשחק בה ושפיל ג'קסון עצמו ידע שהשחקנים הם נגד שיטתו:

Phil Jackson said there has been some resistance to his efforts to change the culture of  the team

והוא הוסיף ואמר לברוסרד שעם הניקס היה זה קרב אבוד:

"There's was resistance to discipline and order and culture change and things like that,.It was a lost battle

4. לברון וקיירי אירוינג ניפגשו לשיחה בפלורידה

Report: LeBron, Kyrie Met in Person Amid Trade Rumors

אני לא יודע מה זה אומר ואני לא יודע על מה הם דיברו. זה קרה יום אחד אחרי שהמחנה של לברון הכחיש בחריפות את הידיעה שהתפרסמה שלברון בטוח לא יישאר בקאבס בעונת 2018-19. עכשיו טוני ריזו מ-ESPN מדווח ב-(The Really Big Show via Jackson Flickinger) שהשניים ניפגשו במלון בפלורידה לשיחה ארוכה. כל העסק מתחיל להידמות למין מלחמה קרה עם סודות, בלשים, ו-CIA. אני מתחיל להתעייף מכל העסק.

5. הבולס נבחרו להיות אחרונים העונה, וזה מתאים להם! (שימשיכו לחשוב ככה)

 

אני יודע שהקבוצה החליטה על בנייה מחדש. אבל מי שחושב על טנקינג בגלל שאיזה בוגר תיכון בשם מרווין באגלי הולך לדוק ויהיה בחירת דראפט ראשונה, טועה טעות מרה.

למה הטעות?

כי שיקגו לא הולכת על טנקינג – היא לא מכירה את המילה, והמילה 'טנקינג' היא בכלל סתם רעיון שאין בו כל חכמה, היגיון,  או אפשרות ליישמו, ואין כל ביטחון שהקבוצה האחרונה תבחר ראשונה, ואין כל ביטחון שהנבחר הראשון יהיה השחקן הטוב ביותר, אז כל מי שמדבר על טנקינג כנראה בילה יותר מדי שנים בשריון. "טנקינג" היא לא יותר ממילה.

עזבו טנקינג בצד.  עוד לא היה שחקן אחד – אפילו  א-ח-ד  – בכל תולדות ה-NBA שהודה שהקבוצה עשתה 'טנקינג' בידיעה ובכוונה, ושהשחקנים והמאמן היו חלק בה.  ל-X-שחקן בן 50 החי היום בפלורידה כדי לשחק גולף, מה איכפת לו לתפוס כותרת ב-SI ולספר סיפור כיצד קבוצתו עשתה "טנקינג"? כי אין דבר כזה. אין דרך לעשות טנקינג מלבד הנהלה העושה בכוונה טרייד איום כדי להחליש את הקבוצה בתקופת הטריידים, וגם זה לא קרה עד עתה לידיעתי.

מרווין באגלי? מייקל פורטר? שיקגו חושבת היום עליהם? בחיים לא. לשיקגו ישנו היום צוות צעיר. הם מתכוננים לעונה בה הם יילחמו ויפתיעו רבים מאד.

תקראו איזה מטומטם ב-ESPN שכותב על ההחלטה של באגלי ותוצאותיה:

Not only did his decision give the Bulls another high-level target in the 2018 draft, it gave the front office a reminder of what its main objective should be all season: Put yourself in the most advantageous lottery position by losing as many games as possible.

בא לי להקיא כשאני קורא זבל כזה. נניח אפילו שבהנהלה ישנו איזה דפוק בראש שמאמין במה שכתוב בפונט כהה במשפט שלפני. אז מה הוא יעשה? יבוא לדוויין ווייד ויגיד לו להחטיא בכוונה? יצווה על המאמן להכניס רק את סוף הספסל למשחקים? ו-19,000 שחיו וגדלו עם מייקל ג'ורדן יישבו ביציע ויהנו מלראות את השחקנים 8-12 משחקים בשעה שהוא שילם $150 לכרטיס ביציע הבינוני?

דוויין ווייד באמת רוצה לצאת ככה לפנסיה. מדברים על BUYOUT בעוד כמה חודשים, אז איך גיא לימד אותי? "עוד חזון למועד".

ג'ימי באטלר איננו. אבל יש רובין לופז שאני מרגיש בעצמותי שהוא מוכן לעונת פריחה. כריס דאן? הוא מת להראות לכל אלה שביכו אותו במינסוטה שהוא לא 'השגיאה הגדולה' שהם עשו, אלא הם עשו את השגיאה הגדולה כשויתרו עליו. לאורי מרקנן רוצה להיות הכוכב האמיתי הגדול הראשון מפינלנד. הוא היה טוב מאד בלאס ווגאס. ג'ריאן גראנט – רישמו זאת! – עמד לפרוץ. חשבו שהוא FRINGE NBA PLAYERS אבל מי שחושב ככה הוא רפה הבנה. חכו וראו מי צודק. בובי פורטיס? רק היזכרו במשחק הניצחון כשהוא ניצח כמעט לבדו את כל הסלטיקס. זאק לוויין הוא האתלט מספר 1 בליגה, והגיע הזמן שהוא יממש את הפוטנציאל שלו. פול זיפסר הראה בליגת הקיץ שהעובדה שנבחר בסיבוב השני רק מראה שהבוחרים לא ידעו את מה הם מחמיצים. לקמרון פיין היתה ירידה לא מובנת מאז הגיע מ-OKC והוא רוצה להוכיח שהעונה שעברה לא היתה העונה המגדירה אותו. ניקו מירוטיץ' חייב לשחק ולקלוע כפי שהוא מסוגל. דנזל וולנטיין היה אחד משחקני הקולג' שאהבתי ביותר. אני מאמין בו אמונה שלמה. ואל תשכחו את אנטוני מורו מג'ורג'יה טק.

ועכשיו אני מגיע למאמן פרד הויברג, שאני זוכר טוב-טוב כפייטר שלא מוותר על אינטש בימיו בבולס. הוא יעשה הכל – אני מתכוון הכל, כולל ראשייה בפרצוף של המנהל הראשון שיעיז להוציא את ההברה הראשונה של "טנ…" – בום, ראסייה. הוא מאמן טוב שחטף פגיעה קשה במוניטין בגלל הקבוצה שהוא קיבל כשהוא הגיע, ועתה הקבוצה מתחילה להיבנות בדמותו. הוא היה מאמן מצויין באיובה סטייט עם צעירי קולג', והוא יהיה שוב מצויין עם הקבוצה הצעירה של שיקגו. מה שהויברג השקט לכאורה יעשה זה להכניס טירוף בנשמת צעיריו, ושיילחמו יותר מכל קבוצת NBA אחרת. אני חותם על כך שהבולס תהיה קבוצה קשה כאגוז מאובן.

תקראו מה כותב הדפוק ב-ESPN בסיום מאמרו:

. As tough as the losses might be to stomach for players, coaches and fans, strengthening your ability to land players like Porter or Bagley is much more important than trying to earn more wins in another lost season.

הבולס לא יסיימו אחרונים. הם יסיימו רחוק מאחרונים. הם יסיימו בערך במקום 12 במזרח כשארבע קבוצות מאחוריהם. ובמערב? הם יסיימו עם רקורד טוב יותר מעוד איזה 4, שלאחת מהם קוראים "לייקרס".

6. מייקל פורטר הוא מלך ב-1 על 1 במחנה של סטפן קרי

*

 

 

7. למי שבא להיזכר: קובי נגד לברון ב'כחול' נגד 'לבן' ב-USA TEAM

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
138 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
17 באוגוסט 2017 7:16

אם זה מעורב מהיר וקצרצר מצבנו טוב 🙂
מזלטוף מנחם
בעייני זה דווקא יפה ששחקנים לוקחים פחות כסף כדי להגיע להישגים… יוחזר הדיינסטי, כמו פעם….

גיא א
גיא א
17 באוגוסט 2017 7:24

הרגת אותי עם ניק פרידל – אני באמת רואה אותה בכל משחק (מטעם הופס או סתם כצופה) והוא באמת מצטייר ככתב שחצן ולא חכם במיוחד.

לגבי דויין וויד – כרגע מדברים על לעשות ביי אאוט לחוזה שלו בחודשים הבאים. וויד לא מעוניין לבלות את סוף הקריירה שלו בקבוצה בבבנייה

אני מסכים לחלוטין איתך לגבי הטנקינג – כל שחקן בליגה הוא ספורטאי על שהקדיש את כל חייו להגיע לאנ בי איי. אין סיכוי ששחקן כזה יוותר על משחק בכוונה. לשיקגו יש המון צעירים רעבים שלא יעלו למגרש להפסיד – ולננטין, זיפסר, פורטיס, דאן, לוין הם השמות שהזכרת ופגעת בול. זיפסר הוא שחקן עם בגרות עם אופי של לוחם שמחפה על היותו לבנבן, ולנטיין הראה כבר שנה שעברה כמה הוא רעב, זאק לווין באטרף, פורטיס הוא שחקן טוב שמוסיף הרבה כוח ואנרגיה למשחק. גם פרד הויברג שהתקשה מאד עם השחקנים הוותיקים יקבל סוף כל סוף הזדמנות להשפיע יותר על הקבוצה.

אבל, בכל זאת קשה להתעלם מהבוסריות של הקבוצה. אני לא חושב שהם יהיו הנמושות של הליגה, אבל אני לא חושב שהם יגיעו לפלייאוף השנה

Ljos
Ljos
17 באוגוסט 2017 13:35
Reply to  גיא א

כל מנג'ר בליגה הוא מנהל על שהשקיע את כל חייו להגיע ל-NBA. אין סיכוי שמנהל כזה יוותר על עונה בכוונה.
כלומר, למה נותנים הרבה יותר קרדיט למנהלים לחשוב על הטווח הארוך, מאשר לשחקנים? נגיד ווייד, למה ישר לבטל את האפשרות שהוא רוצה להעביר את הרגעים האחרונים שלו על המגרש באימון צעירים חדשים שמגיעים לליגה? העבודה שלו עם באטלר בעונה שעברה הייתה יחסית מרשימה.

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
17 באוגוסט 2017 7:27

מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבב!

מתן גילור
17 באוגוסט 2017 7:28

תודה מנחם.
אני חושב שדדי כתב על זה פעם משהו שהסכמתי איתו. אם שחקן מוותר קצת על שכר כדי לסדר את התקרה אבל נשאר בטופ זה סבבה. זה שונה ממצב בוה הוא היה לוקח 10M$ לעונה ומעוות משמעותית את תקרת השכר (דדי קרא לה פוסי-מוב).
דאנקן ונוביצקי היו בשלהי הקריירה וזה משהו אחר. המצב יותר דומה לחבר'ה במיאמי.
כמובן שאני לא יודע מה נאמר בפגישה בין לברון לקיירי, אבל אם זה דומה למה שלברון עשה עם לאב, אז הוא שוב מנסה להיות המבוגר האחראי. מצד אחד כל הכבוד לו על זה שהוא מנסה לשמור על הקבוצה חזקה גם במחיר של האגו (ואנחנו יודעים שמזה לא חסר), מצד שני אם הוא באמת עוזב בעונה הבאה מן הראוי שיפחית במעורבות.

מתן גילור
17 באוגוסט 2017 7:32

וכמובן המון מזל טוב. בריאות ואושר לרוב ונחת מהדורות הבאים.

יוסי
יוסי
17 באוגוסט 2017 7:44

מזל טוב דוק'!
תמשיך לתת בראש!
סהכ יש לך אחוזים גבוהים במאמרים מוצלחים…8 מתוך 10 מאמרים מוצלחים ועוד 2 מאמרי זבל כדי להדליק את המגיבים ולייצר דיונים וחיים פה (שזה גם חשוב)..😉

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17 באוגוסט 2017 10:52
Reply to  יוסי

מהם מאמרי הזבל שאתה מתכוון אליהם???
לדוק אחוזים מושלמים! 10 מ-10!!

גיא הרשע
גיא הרשע
17 באוגוסט 2017 7:48

מזל טוב, דוק.

מתן גילור
17 באוגוסט 2017 7:53

אוי, עכשיו נזכרתי שמיטב המסורת היא כתיבת חמשירים ליום ההולדת של מל, אז:

מנחם מרבה אמירות
בלדות, סיפורית וזמירות
על כולם האפיל
אוהדי לייקרס משפיל
ועכשיו בן 80 לגבורות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17 באוגוסט 2017 10:54

מרוב התי"וים כתבת תי"ו במקום ם בשורה השנייה באמצע.

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 18:51

תודה לכל המגיבים עד "8" מעריך זאת מאד.

Rocky1
Rocky1
17 באוגוסט 2017 7:54

מזל טוב!!!

בשיקאגו התקבץ אוסף שחקנים שאני ממש אוהב. מאחל להם שיגיעו הכי רחוק שאפשר.

ספלאש
ספלאש
17 באוגוסט 2017 7:54

מזל טוב לדוק היקר!
תמשיך להנות ממה שאתה עושה, בלי לנוח לרגע

Avri
Avri
17 באוגוסט 2017 8:08

Happy birthday!!

הייט אשברי
הייט אשברי
17 באוגוסט 2017 8:14

מזל טוב מנחם , הרבה אושר , בריאות וכמובן אריכות ימים . מקווה שהזקנה הכינה לך בילוי הגון להיום , כאשר תתעווררו בעוד מספר שעות .
אגב, אנחנו מחלקים יומולדת של אותו יום בחודש , גם אני ב-17 ( אם כי לא באוגוסט ) , וההפרש בינינו 17 שנה .

בנושא קליבלנד , גילברט היה צריך לעשת טרייד על לברון ולקבל עבורו משהו , כי בעוד שנה הוא יאבד אותו בחינם . הבעיה שללברון יש סעיף שלא מאפשר להעביר אותו נגד רצונו . סינדל את הפרשים .

סוסמעץ
סוסמעץ
17 באוגוסט 2017 8:17

דוק אתה צעיר מאבא שלי בדיוק ביומיים 🙂
מזל טוב גדול, הרבה בריאות
ותמשיך להפציץ פוסטים ומעורבים של נעורי נצח

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2017 8:30

מנחם כל כך הרבה קבוצות עשו בהיסטוריה טנקינג כל שנה יש מספר מקרים של טנקינג הבעיה שהקבוצות בוחרות רע כל כך (מקונדו) שזה לא עובד,בכל זאת יש כל כך הרבה מקרים שהטנקינג מצליח חלקם, ההנהלה והמאמן עשו טנקינג העבירו כל חלקה טובה שהייתה לקבוצה ולקחו את זה לקצה (הינקי- שהשפעה הרעה שלו על הליגה תתחיל לעשות דלים אם פילדלפיה תקח אליפות). הושיב את הסופרסטאר על הספסל כדי להשיג את דאנקן למרות שהיא בריא לחלוטין (פופוביץ), מגדלי התאומים של סטרלינג ב84 ביוסטון… (אגב הוא הראשון שהודה בזה בפומבי). יש שחקנים שהצלחה שלהם בליגה ידועה מראש (לברון, דאנקן, שאקיל,אמביד, טאונס דיוויס…)

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2017 20:52

ומזל טוב דוק כמובן לובסטר נשמע מדהים עכשיו

זיו
זיו
17 באוגוסט 2017 8:31

מזל טוב דוק!!

פאקו
פאקו
17 באוגוסט 2017 8:31

דוק, מזל טוב! אתה טוען את האייטיז במשמעויות חדשות.

גוגליוטה
גוגליוטה
17 באוגוסט 2017 8:40

מזל טוב והרבה בריאות מנחם

Trailblazer
Trailblazer
17 באוגוסט 2017 8:45

מזל טוב דוק!ותודה על עבודת הקודש כאן באתר(כמובן גם לשאר הכותבים הנהדרים)

יניב
יניב
17 באוגוסט 2017 8:47

שוב מזל טוב ואני יודע שאין סיכוי שתבין מה הכוונה בטנקינג אבל בכל זאת ננסה שוב.
לאף שחקן לא אמרו איפעם שהוא חייב להפסיד כי הקבוצה עושה טנקינג אבל שקבוצה לא ממהרת להחזיר את הכוכב שלה מפציעה שהסתיימה לה כבר מזמן או שקבוצה עושה טרייד באמצע העונה על שחקן מוביל וטוב,או שקבוצה מתחילה לתת יותר יותר דקות לצעירים שלה בקבוצה על חשבון וטרנים מוכחים אז זה נקרא ט-נ-ק-י-נ-ג.
אבל סתם אני יודע שזה לא יעזור אז שוב המון המון מזל טוב!!!

עגל
17 באוגוסט 2017 13:28
Reply to  יניב

+101

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 18:59
Reply to  יניב

את זה בדיוק כתבתי, אבל זה לא קורה. לאף מאמן, אף פעם, לא אמרו "אתה חייב לתת לצעירים לשחק". כי אם זה היה, היית רואה יום אחד בספורט אילובטרייטד מאמר עם הכותרת הבאה:

"כיצד ההנהלה הכריחה אותי לשחק גרוע – אנטוניה של טנקינג". על החתום ג'רי סלואן (או מרק ג'קסון, או 50 X-מאמנים אחרים שהיו מנסים להצדיק את כשלונם).

אז אתה, יניב, הוא הנאיב שלא מבין אמריקאים. הדבר ה-י-ח-י-ד-י שניתן לעשות (נניח מנכ"ל הספארס רוצה טנקינג) זה לעשות טרייד בתקופת הטריידים בין קאווי לינארד וג'ייסון טרי. למיטב ידיעתי מעולם לא קרה דבר בסדר גודל אפילו קרוב לזה. לא זכור לי טרייד אחד שאמרו עליו – "מטרת הטרייד היתה טנקינג".

ולדי קוגן
17 באוגוסט 2017 8:50

מזל טוב מנחם.
אני כבר מחכה שלברון יעזוב ולראות איך אנשי קליבלנד יתהפכו עליו עוד פעם על זה שנטש אותם והקבוצה תיפול שוב לתהום.
אני לא יודע אם שיקגו תהיה אחרונה כי במזרח זה קשה, אבל היא תהיה קבוצה אשפה השנה.פחות מ-30 נצחונות בוודאות.

עידן
עידן
17 באוגוסט 2017 8:57

המון מזל טוב דוק.
כל שנה יש קבוצות שעושות טנקינג.
שיקאגו קבוצה חלשה מאד אבל יש כמה קבוצות במזרח במצבה כמו אטלאנטה ברוקלין אורלנדו.בכל מקרה לא משנה אם יסיימו מקום 15 14 או 13 יהיו להם פחות מ 30 ניצחונות ואם הם היו משחקים עם הסגל הזה במערב אז היו להם פחות מ 20 ניצחונות

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:00
Reply to  עידן

שוב, כי גם אתה צריך מעט חינוך ממני:

את זה בדיוק כתבתי, אבל זה לא קורה. לאף מאמן, אף פעם, לא אמרו "אתה חייב לתת לצעירים לשחק". כי אם זה היה, היית רואה יום אחד בספורט אילובטרייטד מאמר עם הכותרת הבאה:

"כיצד ההנהלה הכריחה אותי לשחק גרוע – אנטוניה של טנקינג". על החתום ג'רי סלואן (או מרק ג'קסון, או 50 X-מאמנים אחרים שהיו מנסים להצדיק את כשלונם).

אז אתה, יניב, הוא הנאיב שלא מבין אמריקאים. הדבר ה-י-ח-י-ד-י שניתן לעשות (נניח מנכ"ל הספארס רוצה טנקינג) זה לעשות טרייד בתקופת הטריידים בין קאווי לינארד וג'ייסון טרי. למיטב ידיעתי מעולם לא קרה דבר בסדר גודל אפילו קרוב לזה. לא זכור לי טרייד אחד שאמרו עליו – "מטרת הטרייד היתה טנקינג".

דורבן32
דורבן32
17 באוגוסט 2017 9:01

מזל טוב דוק! מאחל לך עד 120 שנות בצורת של הלייקרס

MBK
MBK
17 באוגוסט 2017 9:13

מזל טוב מנחם
עד 120 בריאות ואושר
אין כמוך

Koala swagg
Koala swagg
17 באוגוסט 2017 9:14

פאקינג בן 80! הלוואי על כולנו להיות כמוך בגיל 70.. שלא תגמר לעולם.
מזל טוב!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
17 באוגוסט 2017 9:21

מומי מתרגש מהיום הולדת שלך דוקטור
לכבוד היום הולדת יצא לו שיר לכבוד הדוקטור

הדוקטור מנחם היום בן שמונים
לימוד אותנו על הופס וגם על נשים
הוא לא סובל רפה הבנה
אבל שרוף על סרינה השמנמנה
יש לו לב ורוחו של צעיר בן עשרה
מהתמונות של קייט אפטון הוא מתגרה
בונבונים קרשים וחיצים
ה NBA בישראל זה מפעל חיים
חי עם רדנקים ו KKK בגרינוויל
ונתן ראיון פיגוז עם החציל
מה נאחל לו מה ?
אליפות של לייקרס במתנה !!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17 באוגוסט 2017 10:59

אליפות של הלייקרס זה תיתן מתנה לעצמך, יא דפוק!!!
לדוק תיתן במתנה אליפות מזרחית! ניקס באפשרות ראשונה וסלטיקס בשנייה.

MBK
MBK
17 באוגוסט 2017 11:07

ישראל אם תמשיך להתנהג בבוטות כלפי מגיבים אני חוסם לך את ה IP
נמאסת על מעט גולשים שמתלוננים על תגובותך החשוכות
דפוק תכנה את מכרייך ותתנצל

סוסמעץ
סוסמעץ
17 באוגוסט 2017 12:21
Reply to  MBK

מידן הגיע הזמן לחסום

עידו גילרי
עידו גילרי
17 באוגוסט 2017 12:51
Reply to  MBK

מספיק עם האלימות הזו שבאיומי חסימה. עד כמה שישראל מעצבן (וואי כמה שהוא מעצבן) הוא לא חורג מגבולות מקובלים בטח בכל הנוגע לתרבות דיון.

etayle
etayle
18 באוגוסט 2017 0:07
Reply to  MBK

אני חושב שלמרות שהתגובות שלו לא 100%( גם לא 200%) חסימה זה אקט מאוד קיצוני שצריך לעשות בזהירות רבה, לא חושב שהוא המקרה.
בכל מקרה ישראל הניסוח הזה לא מכבד את בעליו…

שי אבן צור
שי אבן צור
17 באוגוסט 2017 11:31

דפוק מי שהביא אותך

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17 באוגוסט 2017 12:46

מדוע אתה מתעקש גם היום ביום ההולדת?
מנחם נותן לך במה וכך אתה גומל לו?

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:02

מומי החציל!

שיר שאפילו ביאליק לא היה מצליח להוציא.

תודה מכל הלב

ותודה לכל המאחלים האחרים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17 באוגוסט 2017 19:48
Reply to  מנחם לס

ביאליק? קצת נסחפת.
נ'יחשב מומי מעדיף שהיית משווה אותו לניסים גרמה 🙂

shohat
shohat
17 באוגוסט 2017 9:25

מזל טוב!
המשך להעשיר אותנו לעוד שנים רבות, בסגנונך הייחודי.
תהנה ותצחק כל הדרך!

מולי
Editor
17 באוגוסט 2017 9:30

יום הולדת הכי שמח שבעולם לך.

ori88
ori88
17 באוגוסט 2017 9:34

מומי, גדול !

מנחם, מזל טוב ענק והמשך פעילות איתנו ובכלל

צביקה
צביקה
17 באוגוסט 2017 9:38

מזל טוב מנחם!
לגבי לברון, אולי הוא באמת החליט, זשאין ברירה אלא לקבל את האתגר. הוא יכול לכל שנה בשנים הקרובות להגיע לגמר ולנסות להפיל את הלוחמים, והפלטפורמה, למרות הבעלים הדי דפוק, היא בכל זאת הפרשים. אז הוא מבין שאם הדביל פיטר את גריפין, אין לו למעשה ברירה אלא להשקיע עוד בניהול הקבוצה.

MJ234523
MJ234523
17 באוגוסט 2017 10:14

מזל טוב מנחם, הגעת לגבורות!

אני עדיין מסופק על המהלך של KD אבל בסופו של דבר השכל נוטה לאסיפת אליפויות

amitlahev
amitlahev
17 באוגוסט 2017 10:14

מזל טוב מנחם!
שתזכה להוציא מעורבים עד גיל 120 ואפילו אחרי…

שי אבן צור
שי אבן צור
17 באוגוסט 2017 12:10
Reply to  דדי

טו-אוב!

סוסמעץ
סוסמעץ
17 באוגוסט 2017 12:22
Reply to  דדי

יפה דדי

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:05
Reply to  דדי

קובי היה אחד הלייקרים שבסתר לבי חיבבתי. הוא מין עארס, ואני אוהב כאלה. שנאתי אותו רק כשהוא שפך 50-60 נק' על מיאמי, לפני תקופת לברון.

דדי
דדי
17 באוגוסט 2017 19:17
Reply to  מנחם לס

מה שהיה יפה בקליפ שהבאת זה שלמרות שלא ראיתי אותו אף פעם, היה מאד ברור לי בדיוק איך הוא ייגמר – כולל זה שקובי ישמור את לברון, מה שלא קורה באופן נורמלי במשך משחקים.

רועי ויינברג
Admin
17 באוגוסט 2017 10:19

יום הולדת שמח מנחם. הפכת את החיים שלי, ושל כל הגולשים פה, לטובים הרבה יותר. אוהבים אותך דוקטור, תמשיך להשאר אגדה חיה כמו שאתה עכשיו

אוהד ס"א
אוהד ס"א
17 באוגוסט 2017 10:32

המון מזל טוב ובריאות ארוכה

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:11
Reply to  אוהד ס"א

תודה לכל המברכים. אין לכם מושג כמה זה מחמם את הלב.

גייל לוקחת אותי הערב למסעדת 'רד לובסטר' כי אני רוצה לטרוף אחד במשחק 2.5 פאונד (יותר מקילו).

מצחיק. בלונג איילנד רד לובסטר היא מסעדה שכמעט רק שחורים הולכים אליה (אני מציין עובדה. אני מסרב לכנותם אפרו-אמריקן; ואין בלבי טיפת גזענות. אגב, אני מאמין שגם טראמפ אינו גזען. מה שהוא זה מטומטם שהורס את עצמו עם לשונו). כאן? רד לובסטר היא אחת היקרתיות!

אגב, בעקבות הבעייה עם טראמפ יצא היום דו"ח עם כל מיני משתני בדיקות. דרום קרולינה היא המדינה הכי ל-א ג-ז-ע-נ-י-ת בארה"ב. אחוז גבוה מאד מהרדניקים כאן הוא שחור, עד כמה שזה נשמע מוזר.

קיפי
קיפי
17 באוגוסט 2017 19:18
Reply to  מנחם לס

אם אתה אוכל שקצים ורמשים, אני לא חושב שיש מקום להתהדר בכך.

מלובני
מלובני
17 באוגוסט 2017 10:40

מנחם הגיע לגיל 80 , ואיזה אתר מדהים הוא הקים.
מגיא הרשע ועד אפלטון , רוצה להתווכח ? זה המקום!

למנחם שלנו מהלייקרס לא אכפת , אבל בחייאת תנו לו לכתוב עליהם רק עוד פעם א חת .
זורק אמירות בלי לחשוב פעמיים , באחד הוא יפגע ויזכיר לנו את זה כפליים.

כל יום כתבה חדשה , אנשים חדשים , תודה לך על האתר המדהים 🙂

עגל
17 באוגוסט 2017 13:31
Reply to  מלובני

אחי יש לך את זה

מלובני
מלובני
17 באוגוסט 2017 14:27
Reply to  עגל

תמיד ידעתי שיש לי את זה פשוט אף אחד לא האמין בי

עגל
עגל
17 באוגוסט 2017 16:25
Reply to  מלובני

אני מאמין בך

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:12
Reply to  מלובני

מלובני, הרי נתתי לך צ'אנס. היית איש צוות. נעלמת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17 באוגוסט 2017 10:48

מזל טוב דוקטור מנחם ה-דוקטור לספורט 🙂
המון כבוד על פועלך בעבר, הווה ועתיד.
מאחל לך שתזכה לראות את האהבה הראשונה שלך בהופס מצליחה סוף סוף לגרד אליפות במדיסון סקוור גרדן NY

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17 באוגוסט 2017 11:08

הוא למעשה פרופסור. כלומר באוניברסיטה מסוימת (אדלפי?) הוא הגיע למעמד פרופסור ובאחרת הוא במעמד דוקטור (זה לא כמו בארץ שד"ר בעקבות מחקרים חשובים מגיע להיות פרופסור ואז בכל מקום הוא פרופסור אלא בארה"ב זה מעמד של הוראה [אולי יש גם מסלול של הגעה לפרופסורה דרך מחקרים, איני מכיר את העולם האקדמי האמריקני אך מנחם כתב לי פעם בתגובה באתר הישן בעניין שהוא פרופ' באוניברסיטה אחת ודוק' באחרת]).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17 באוגוסט 2017 11:10

לכן ההגדרה הקולעת עליו היא: הפרופדוק הבלתי נלאה.

וכמובן שיהיה לו מזל טוב עד 120!

עגל
17 באוגוסט 2017 13:32

התכוונת לפרופגטור

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:19

אני לא ודע אם הציפור הנדירה הוא באמת ישראל קרמר, אבל בכל מקרה, אינך מדייק.

אין כל קשר בין ד"ר ופרופסור. ד"ר הוא זה שמשיג תואר דוקטורט.

פרופסורה היא אחת מהדרגות המקצועיות שהאוניברסיטה מעניקה. התחילתי כ-ASSUSTANT PROFESSOR, הועליתי לדרגת ASSOCIATE PROFESSOR בגלל מאמרי מחקר, הוראה מעולה, ותרומה לאוניברסיטה, ואז ב-1970 הועלינו לדרגת "PROFESSOR" – מה שנקרא "FULL PROFESSOR". אילו עזבתי את אדלפי יוניברסיטי לאוניברסיטה אחרת, הייתי כמובן נשאר ד"ר, אבל בקשר לדרגה המקצועית תלוי מה היו מציעים לי, ואם הייתי מסכים לקבלה. ברוב המקרים אם היית FULL PROFESSOR, אוניברסיטה אחרת מקבלת אותך כ-FULL PROFESSOR.

זה בארה"ב. בארץ יש לי גיס שהוא רופא ברמב"ם אבל גם מלמד בבית ספר חרפואה קורס באורטופדיה של הברך ומכנים אותו 'פרופסור', אני לא יודע על סמך מה.

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:13

זה לא יקרה בימי חיי, לצערי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17 באוגוסט 2017 19:54
Reply to  מנחם לס

אל תהיה כל כך בטוח
מדברים על כך שהורנסק עף וגם מלו ואז בלאט מגיע….
לא יודע עד כמה זה נכון אבל אשרי המאמין. את בלאט אתה מכיר יותר ממני ויודע שהוא מאמן של שחקנים שרוצים ללמוד ולא פרימדונות כפי שגילינו בקדנציה בקבס.

Carmel
Carmel
17 באוגוסט 2017 10:52

מזל טוב למנחם,

We Want More from Less

Benny
17 באוגוסט 2017 17:28
Reply to  Carmel

גדול

Smiley
Smiley
17 באוגוסט 2017 10:53

1. קליבלנד בהחלט נקלעו למצב ביש כאן. ארווינג מבקש טרייד ולאף אחד אין מושג מה לברון בולך לעשות.
יתכן וקליבלנד ישארו בלי לברון ובלי ארווינג ואז אני לא קואה מצב שלאב נשאר, אלא מבקש טרייד בעצמו.
2. קיצוצי משכורת – עשו את זה לפני דוראנט ויעשו זאת אחריו. אוהבים להעביר ביקורת על דוראנט, עוד יומיים זה יהיה מישהו אחר וישכחו מדוראנט.
אני מסתכל על זה כך שגם השחקנים באים ונוזרים לבנות קבוצה ולא רק הצוות המקצועי. כמו ששני הצדדים מסכימים על חוזה מקסימום ותוקעים את תקרת השכר אז זה עובד גם הפוך.
3. כרמלו חייב לעזוב את הניקס וגם הקבוצה רוצה להיפטר ממנו על מנת להמשיך בבנייה מחדש. שחקן סוליסט שחייב בעל בית לידו ולא יכול לשמש כזה בעצמו.
4. שיקגו עם סגל צעיר, לא יודע כמה מבטיח, אבל זאת ההזדמנות של כמה שחקנים להראות מה הם שווים. אני בהחלט מצפה מכריס דאן לעשות השנה קפיצת מדרגה משמעותית.

אלי לס
אלי לס
17 באוגוסט 2017 10:53

מזל טוב לאוהד הלייקרס שעדיין לא יצא מהארון.
כמו האוהד המפורסם קצת יותר ג'ק ניקולסון שגם חגג שמונים השנה.

נראה לי שתסדרו ביחד יפה. שני זקנים שלא מוכנים להזדקן

אהרון שדה
אהרון שדה
17 באוגוסט 2017 11:00

מנחם מזל טוב ……עד 120 שנה .
ובבדיחה אומר כנראה שלא התנהגות יפה …כי מי שמתנהג יפה משחררים אותו מהשליש האחרון 😊

לעניין לברון הוא לא הראשון היה אחד אהרון שדה כאן באתר שהציע זאת 😊
יותר נכון תהיתי בקול למה לא לעשות טרייד על לברון לא זוכר את כל מה שכתבתי אך כתבתי בין היתר
1. תרוויחו את דיירי
2. במקום לשוב ולחוות את תחושת חוסר האונים כפי שהיה ב 2010 תפעלו (רק טמבל חוזר על אותה טעות פעמיים ).

אני עדיין הייתי עושה זאת לא בגלל שזה לברון אלא בגלל שהגיונית זה הכי נכון .

אהרון שדה
אהרון שדה
17 באוגוסט 2017 11:04

קיירי

עידן
עידן
17 באוגוסט 2017 11:09

אי אפשר לעשות טרייד על לברון בלי הסכמתו.יש לו סעיף בחוזה.נראה לי חוץ מלברון רק לכרמלו אנתוני יש את הסעיף הזה בגלל זה הם לא מצליחים להיפטר ממנו

Smiley
Smiley
17 באוגוסט 2017 13:53
Reply to  עידן

נוביצקי לדעתי גם עם סעיף כזה

ברלה
ברלה
17 באוגוסט 2017 11:00

מזל טוב מנחם!
תודה על אתר אדיר

bobby
bobby
17 באוגוסט 2017 11:31

יום הולדת שמח מנחם! ותודה רבה על המעורב!

הסיפור על כרמלו והניקס לא נשמע מפתיע כל-כך.. עם כל הכבוד לכישרון שלו, אם זאת הגישה שלו אני כלל וכלל לא בטוח שארצה לראות אותו ביוסטון. למען האמת אף פעם לא רציתי, אבל סיפור זה בטח לא מרכך את התחושות שלי לגבי מעבר אפשרי שלו לרוקטס..

ולגבי שיקאגו –
וואלה, תגידו מה שתגידו על מנחם, אם יש תחום שבו הוא יודע לנבא טוב זה תחום הקבוצות שלדעתו לא יהיו נמושות כמו שחושבים.
הוא צדק לפני שנתיים עם פורטלנד, שכולם היו בטוחים שללא אולדריג׳, מתיוז ועוד כמה שחקנים חשובים הם יילכו לריבילד, אך מנחם ידע שלילארד, משולם ושאר החב׳רה שהיו בעיקר אנונימיים יצליחו להעפיל לפלייאוף.
הוא גם צדק לגבי מיאמי, שפתחו את העונה האחרונה ללא ווייד ובוש, ולמרות חצי עונה ראשון קשה, הם נלחמו וכמעט הגיעו לפלייאוף עד סוף העונה, והיום אף אחד לא קורא להם נמושה.

בקיצור, אם מנחם סובר כי שיקאגו לא יהיו המדרס של הליגה, אני איתו!
מצד שני, אני סקפטי לגבי פלייאוף – לדעתי התקרה שלהם תהיה מקומות 9-10, אחרי שייתנו פייט לאורך העונה, כמו מיאמי של העונה האחרונה.

לייבה
לייבה
17 באוגוסט 2017 11:46

ואיך מידן משתולל כשמישהו מעיז לפגוע באלטר אגו שלו חחח זה ענק!

שי אבן צור
שי אבן צור
17 באוגוסט 2017 11:51

למנחם, היית ונשארת האליל שלי מתקופת נערותי ועד עכשיו.
מאחל לעצמי להמשיך להנות ממך עוד 40 שנה לפחות!

עידן עופר
עידן עופר
17 באוגוסט 2017 12:10

המון מזל טוב דוק, תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו !

אורן
17 באוגוסט 2017 12:10

מזל טוב מנחם. עד 120.

אפלטון
אפלטון
17 באוגוסט 2017 12:57

מזל טוב מנחם! אתה השראה לכולנו. לעוד הרבה שנים של הופס, כתיבה ונא באוזן לרפי ההבנה

קורא פסיבי
קורא פסיבי
17 באוגוסט 2017 13:33

הרבה מזל טוב מנחם, עד 120

עגל
17 באוגוסט 2017 13:37

מזל טוב מנחם! עוד הרבה שנים של כתיבה מהלב והקרביים.
עזוב אותך מתחזיות מורכבות ונימוקים מעיקים, תמשיך בשיטתך לכתוב הרבה, פעם זה עובד ופעם לא, העיקר שממשיכים לנסות.
לגבי שיקגו אני איתך (רק לא פלייאוף, לא צריך להגזים).
KD חתך בשכר ואין לי בעיה עם זה, שיהי לו לבריאות. הוא רק לא עזר ממש לקבוצה אלא דווקא לבעלים.

שמעון
שמעון
17 באוגוסט 2017 13:49

מזל טוב מנחם. תודה על הכתבות

לענייני קיירי-לברון
מהיום הראשון טענתי שזה תרגיל משותף של הצמד בכדי לכופף את ההנהלה. למי שעדיין לא חושב כך אני עדיין מוכן להתערב על זה.

כל התערבות תתקבל 🙂

עידן
עידן
17 באוגוסט 2017 14:14
Reply to  שמעון

אם קיירי נשאר קליבלנד יותר חזקים משנה שעברה בעקבות הבאתו של רוז ועדיין אם לברון יפסיד תומכיו ינסו לצייר אותו כאנדרדוג.
רק תסתכלו איזה עומק

חמישייה ראשונה
קיירי איירוינג
גיי אר סמית
לברון גיימס
קווין לאב
טריסטן תומפסון

חמישייה שניה
דרק רוז[יכול לשחק גם כמחליף של קיירי וגם עם קיירי ביחד]
אימן שומפארט
קייל קורבר
גף גרין
צנינג פריי

חמישיה שלישית
חוזה קלדרון
קיי פלדר
צדי עוסמן
ריצארד גפרסון
אדי טבארס

עידן
עידן
17 באוגוסט 2017 14:16
Reply to  עידן

ויש להם את המסלול הקל עד הגמר בקונפרנס החלש

הייט אשברי
הייט אשברי
17 באוגוסט 2017 15:14
Reply to  עידן

רק שלברון זקן בעוד שנה. מתי שהוא הגיל חייב לתפוס אותו . גם השנה זה פגע בתפוקת הדקות שלו .

ברלה
ברלה
17 באוגוסט 2017 15:51
Reply to  עידן

ועדיין איך שלא תסובב את זה הוא אנדרדוג מול הווריורס

Ljos
Ljos
17 באוגוסט 2017 14:19

מזל טוב מנחם!

ולחדשות אחרות: ניו אורלינס סיינטס (אני רוצה להגיד… פוטבול?) פיטרה את שני האורתופדים שלה, אותם היא חולקת עם הפליקנס (כדורסל!), ד"ר ספצ'מן וד"ר זויידברג, זאת אומרת – דריק ג'ונס ומיסטי סרי, על שטעו בדיאגנוזה וחשבו ששבר בשוק הוא בעצם חבורה.
עכשיו, זו טעות שמאוד קל לעשות. פענוח צילומי רנטגן זו אומנות לשמה הדורשת מומחיות, וכל דבר קטן – חום, מיני שבר שיכול להיות חלק מחבורה ונפיחות, יכול להשפיע על דרך ראיית התוצאות.
אבל – השחקן אותו הם בדקו, דלווין ברו (מה הסיכוי שכתבתי את השם נכון?), שלא הבינו למה הוא לא החלים כבר, ועכשיו מרגע הגילוי נדחה זמן ההחלמה שלו בעוד כחודש וחצי. שחקן עם היסטוריית פציעות (שלכו תדעו כמה ממנה קשורה לרופאים כאלו. אני זורק פה הרבה הנחות על ספורט וספורטאים שאני לא מכיר, אז תקחו אותי עם גרגר מלח – טוב לחיזוק הטעם) עד כדי כך שהתחילו כבר קולות שקוראים להעביר אותו (או שלא. אני ניזון פה משמועות יד חמישית) והיו עלולים להתחיל ספירלה קריירתית למקום טוב למטה.
החדשות האלו רק מצטרפות לכל מה שאנחנו כבר יודעים על הצוות הרפואי המדהים של השקנאים. אם לשחקני ספורט, שדופקים את הבריאות שלהם בכל צעד על המגרש, אין גישה למומחים בתחום, ונאלצים להסתפק באנשים ש:"אולי הם לא מזייפים בשביל תשומת לב. אין לנו דרך לדעת איפה הלב. כל אדם הוא שונה" כמו רופא צבאי ממוצע, אז אנחנו בבעיה.

רועי ויינברג
Admin
17 באוגוסט 2017 14:26
Reply to  Ljos

הצוות הרפואי שלהם פשוט אסון. כמו שכבר אמרתי, הארגון הכי גרוע בליגה שאיכשהו קיבל מתנה כמו דיוויס

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
17 באוגוסט 2017 14:37
Reply to  Ljos

אני לא מצליח להבין קבוצות בהקשר הזה. אתם מוציאים כל כך הרבה כסף גם ככה – למה לא להשקיע עוד כמה מליונים צוות רפואי שיאפשר לכם את ההארכה הרבה יותר לתוחלת השחקן. תמיד זה נראה לי להתקמצן במקום הכי לא נכון.

עגל
עגל
17 באוגוסט 2017 16:27
Reply to  Ljos

מדהים.
נשמע כמו סיפור קפקאי לגמרי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17 באוגוסט 2017 20:04
Reply to  עגל

עגל

הוצאת לי את המילים מהפה.
טמטום שאין כדוגמתו.

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:22
Reply to  Ljos

זה היה TOP NEWS כאן

פינקי
פינקי
17 באוגוסט 2017 14:24

1+2 – דורנאט צודק בשני המקרים, כל עוד יש סיכוי סביר שלברון יישאר יהיה מטופש לעשות עליו טרייד (פלוס הקטע שהם צריכים אישור של לברון, ולא נראה שהוא יתן אותו השנה).
בכלל, אני לא קונה את זה שלברון רוצה לעבור ב2018 ללייקרס.
אפשר למצוא עוד שחקנים כמו קיירי, אבל מחליף זמין ללברון כרגע אין.

4 – כימיה זה מאוד חשוב, אבל בסופו של יום מדובר בשני מקצוענים, וגם אם ברמה האישית הם לא מסתדרים, על המגרש הם צריכים לעשות מה שמשלמים להם עבורו. אם הקאבס יצליחו להשאיר את שניהם, אין ספק שזה עדיף.

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
17 באוגוסט 2017 14:39

מנחם: תודה על הכל – על האתר על הספרים ועל זה שהיית הפתח שלי לעולם המופלא הזה עוד מילדות. מזל טוב ושנזכה להנות ממך עוד הרבה הרבה שנים.

דורון האסטבן זיעה
דורון האסטבן זיעה
17 באוגוסט 2017 15:50

שירו שיר גדול לכבוד החדשות המפוארות
הגיעו של מנחם לגבורות

מנחם לס היקר
עם ברדלסים הוא כבש את ההר

את הים הוא אוהב בודאי
ולכן הוא איש-ים ידידי!

יש לו זקן ועז וכבוד
ואת קייט אפטון הוא מחבב מאוד

בכדורסל הוא די מתעניין
ואת רפי ההבנה באתר הוא לא סובל

נסיים בברכה מהלב
עד 120 ויותר

אלן יוסטור
אלן יוסטור
17 באוגוסט 2017 17:23

מזל טוב מנחם !
סבא שלי מבת גלים בן 87 ועובד כל יום !
משהו במים של הקזינו כנראה….
מזמין אותך למלון שלי בג'מייקה סופש על חשבון הופס ,
יש פה הרבה תאומות סרינה וויליאמס,רום,מריחואנה סיעודית וגלים.

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:32

אזכור את ההזמנה ואזכיר אותה לך בביקור הבא בג'מאייקה. רום? רק 160!

Benny
17 באוגוסט 2017 17:25

מזל טוב מנחם ! מעורב תענוג . דוראנט צודק לגמרי בשני המקרים . הפוסט על הבולס חזק מאוד אני בתחושה חזקה דומה לגבי לארי מרקונן ואפילו חושב שהוא יתגלה בעתיד כאחת הגניבות הגדולות בדראפט הזה. עד 120!!

דדי
דדי
17 באוגוסט 2017 17:47
עידן
עידן
17 באוגוסט 2017 18:01
Reply to  דדי

ענק דדי

פינקי
פינקי
17 באוגוסט 2017 18:26
Reply to  דדי

זה מעולה

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:34
Reply to  דדי

נפלא דדי!

עגל
עגל
17 באוגוסט 2017 20:20
Reply to  דדי

Bull's eye

נדב ש.
נדב ש.
17 באוגוסט 2017 18:01

מנחם יקר, הרבה מזל טוב ליום ההולדת. מאחל בריאות, אושר והנאה מכל מה שאתה עושה.

קיפי
קיפי
17 באוגוסט 2017 19:13

הקלידו את התגובה כאן…

קיפי
קיפי
17 באוגוסט 2017 19:14

ד"ר לס הגעת לשמונים ובאמתחתך רמה גבוה בעולם האקדמי.

הנה אפשרות להעלות את ידעותיך בתורה במובן רלוונטי.

תשקיע קצת.

http://www.kipa.co.il/%d7%99%d7%94%d7%93%d7%95%d7%aa/%d7%a4%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2/%d7%a4%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%95%d7%90%d7%a8%d7%90/%d7%95%d7%90%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%a0%d7%94-2/

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:38
Reply to  קיפי

קראתי. ישנם שם כמה מסרים חשובים ורלוונטים. אבל לא הכל

קיפי
קיפי
17 באוגוסט 2017 19:16

והנה קורס חינם לדדי ולכל הגולשים הרציניים שתורת הלוגיקה היא נר לרגלם.

https://www.youtube.com/watch?v=_s0XacfkarQ

דדי
דדי
17 באוגוסט 2017 19:25
Reply to  קיפי

אין לי זמן לזה קיפי.

יש לי עוד פועלי בניין להפיל, מצילים להטביע, גשרים לרסק על אנשים, ותינוקות להעניש במחלות וייסורים.

אבל תקפיד על הכללים שלי בערבית הערב ואל תשכח לנשק מזוזות – כי ככה אני בוחר מי ראוי לי – גם אם אני לא ממש מראה את זה בפועל…

ודיר באלאק – פעם אחרונה אתה משתמש בשם המפורש שלי !
כמו אחרון הפסיכופטים המגלומנים שבבני האדם – שום דבר לא מרגיז אותי יותר מזה !!!

לייטר צדיק.

הייט אשברי
הייט אשברי
17 באוגוסט 2017 19:43
Reply to  קיפי

נראה לך שיש לי זמן ל-4 שעות מה-CRAP הזה ?
כדאי ששתחיל לעסוק במדע במקום בתורות של עכו"מ. אם תרצה או לא , הרבי שהבאת הוא עובד כוכבים ומזלות , גם אם הוא קורא להם "הבורא" .

בתור התחלה, קח לך ליד ספר טוב על האבולוציה .

קיפי
קיפי
17 באוגוסט 2017 19:17

ודבר אחרון לחובבי הז'אנר

https://www.youtube.com/watch?v=PBo0aAKXWs0&t=183s

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 19:36
Reply to  קיפי

סרטון אדיר!

הייט אשברי
הייט אשברי
17 באוגוסט 2017 19:47
Reply to  קיפי

קיפי – זה בשבילך

https://www.youtube.com/watch?v=fsPAtLQV2ik

דדי
דדי
17 באוגוסט 2017 20:02

תמיד התלבטתי אם זה הקליפ האהוב עלי בנושא (הקליפ של קארלין) או זה:

https://www.youtube.com/watch?v=iPp_1lYVf2Y

דדי
דדי
17 באוגוסט 2017 20:42

סליחה קיפי, קפצתי לרגע לברצלונה להסתכל על כמה חפים מפשע נהרגים ולא למנוע את זה.

מה הבעיה ? לכם יש את סרטי האקשן שלכם, וגם אני צריך קצת אדרנלין.

ואגבף ממש מתנצל על מפולת הבוץ בסרי לנקה ו 250 אלה שנהרגו שם מוות מחריד – ממש לא התכוונתי, למרות שהם לא יהודים אז בעיקרון לא ממש מזיז לי, אבל פשוט יצא לי אפצ'י ושכחתי לשים יד על הפה, ואז פתאום בלי ששמתי לב – חצי הר נפל.

אז ממש סליחה על זה – ותמסור את זה בבקשה לסרי לנקים כי כאמור הם לא יהודים אז אני לא יכול להתגלות אליהם.

טוף, יאללה קיפי, יש התפתחויות בברצלונה ואם אני אשאר כאן, אחר כך אני לא אבין כלום – אתה יודע איך זה בסרטים…

לייטר צדיק.

שלך, אבא הרחום והחנון.

etayle
etayle
18 באוגוסט 2017 0:12
Reply to  דדי

יש יותר מצב שאלוקים יעזור מאשר הבני אדם. כולם יודעים מה הפתרון אבל לאך אחד לא אכפת, מעדיפים לחיות באיזה "עליונות" מוסרית מעוותת. פרדוקס הסובלנות מתגלה באירופה בשיא העוצמה

ערן
ערן
17 באוגוסט 2017 21:22

מזל טוב, מנחם! מאחל עוד הרבה שנים של עשייה ושמחת חיים.

מוני
מוני
17 באוגוסט 2017 21:43

מנחם היקר כיף כיף כיף לקרוא אותך כבר שנים.
המון בריאות ונחת !

כדור הרעם
כדור הרעם
17 באוגוסט 2017 22:42

מנחם המון מזל טוב.

ואל תשכחו! ה-mvp האמיתי של הגמר ובכלל הוא אך ורק סטף קרי 🙂

דחבש
דחבש
17 באוגוסט 2017 22:50

מזל טוב, מנחם! האתר שהרמת – לעילא ולעילא. מס 1 בנ.ב.א. בארץ ובהפרש ניכר.
תאמין לי, היית צריך להיוולד כושי ואז כנראה הפרספקטיבה שלך על שחורים הייתה קצת שונה, אבל גם קורטוב של גזענות מתובל בפרובוקטיזם סטנדרטי שלך לא ימנע ממני לחזור לפה שוב ושוב!

מנחם לס
מנחם לס
17 באוגוסט 2017 22:53

שוב, תודה מכל הלב לכל המאחלים. עשיתם לי טוב על הלב!

פה איתמר
פה איתמר
17 באוגוסט 2017 23:55

מנחם מזל טוב.
אתה מתכתב עם פרס ישראל לענייני תת תחום על יבוא ז'אנר סיקור הופס משנות הששים ועד כה.
וואו כל הכבוד.

שאלה מקצועית:
עשו מחקר על המתאם בשינוי מבנה הראש בכלל והתקרחות בפרט של ספורטאים זכרים לנטילת סטרואידים אנבולים?

etayle
etayle
18 באוגוסט 2017 0:15

מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב
אני גרוע בחמשירים אבל ננסה משהו
מנחם שלנו סבא חביב
יפה וצעיר וגם אדיב
לכל אחד נותן במה
ואם זו אשה על אחת כמה וכמה
ומה נאחל למנחם שהגיע לגבורות
שיראה כמה שיותר אלופות מזרחיות
( אני יודע שזה 6, אמרתי כבר שאני לא טוב בזה?)

אופיר נ.
אופיר נ.
18 באוגוסט 2017 1:00

הרבה מזל טוב מנחם.
מאחל לך את כל הטוב שיש,
והמשך בריאות טובה לך ולגייל.

יואב
יואב
18 באוגוסט 2017 1:42

איזה כיף, וכמובן מזל טוב !!!

דינגו
18 באוגוסט 2017 2:36

מזל טוב דוק, גם ב-90 לא תרגיש כל הבדל…

ori
ori
18 באוגוסט 2017 5:36

!mazal tov 40 more to go

אסף
אסף
18 באוגוסט 2017 8:27

מזל טוב מנחם! שנזכה לעוד הגיגים ופנינים שלך כמה שיותר,
העיקר הבריאות! אני במקום הקאבס עושה טרייד על לברון ונותן וקיירי את הקבוצה כי רוב הסימנים מראים שהוא הולך לחתוך להם בפנים בסוף העונה ולא כדי להשאר קרחים מכל הכיוונים.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
18 באוגוסט 2017 8:28

מזל טוב! עוד 40 למנאייק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18 באוגוסט 2017 12:27

חשבתי לשים את זה בפוסט אחר אבל כולם העלו פה קטעי YOUTUBE אז הנה אחד שלי ליום ההולדת, מנחם מקווה שתהנו כי האיש הזה אולי הצרפתי הכי מצחיק שהיה איפעם.
https://www.youtube.com/watch?v=nwsUjfwv9o4

סולי
סולי
19 באוגוסט 2017 15:34

שיהיה הרבה מזל טוב מנחם…שתמשיך לכתוב וליצור

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 באוגוסט 2017 18:48

תודה רבה מנחם, על שנים של כתיבה, כולנו כאן חייבים לך חוב גדול. מאחל לך הרבה בריאות ואושר, ובמובן האגואיסטי, עוד שנים של כתיבה נהדרת

jojo
jojo
19 באוגוסט 2017 20:46

מזל טוב!!! תודה על האתר, על המעורבים ועל כל ההווי המעולה באתר הזה.

מי היה מאמין לפני חמש שנים שאני אעקוב אחר דראפט בנבא..

רק בריאות לך ולגייל!

סגירת תפריט
138
0
Would love your thoughts, please comment.x